2016. december 31., szombat

Keresem a pénzemet!

Kubatov Gábor lenyilatkozta, hogy aki tiltakozik a vénaszkenneres beléptetés ellen, annak biztosan anyagi, vagy politikai motivációja van. Akkor engem is valaki biztosan pénzel, csak nem tudok róla. Keresem a pénzemet! Jelentkezzen, aki tudja, hogy hol van!
Fotó: alfahir.hu


A Ferencváros elnöke már úgy tartja a hátán a vénaszkenner romos tartóoszlopát, mint Atlasz a Földgolyót. Omladozik, roskad, de már éppen csak tartja magát ennek köszönhetően. Már nincs nagyon ellentámadása a szurkolók indokaival szemben, mint az a dobálózás, ami eddig pont a másik oldalra volt jellemző az elmúlt évtizedekben.
Kubatov úr a Magyar Fórumnak adott év végi interjújában elmondta, hogy az, aki tiltakozik a szkenner ellen annak vagy anyagi, vagy politikai célja van.
Nos! Itt van az én példám. Én nem akarok mást, mint ismét meccsre járni a barátaimmal, mint 2014-ig. Minden második hétvégén útra kelni az idegenbeli meccsekre, aztán egy jót szurkolni. NEM TAPSIKOLNI a Hal(l)hatatlanokkal! SZURKOLNI, ahogy régen! (persze balhé mentesen, de mikor volt akkora balhé a Ferencvároson belül?)

Tisztelt (?) Kubatov úr! Mivel Ön általánosít ezen nyilatkozatában tett kijelentésével így remélem nem sértődik meg, hogy magamra veszem, mert nekem is tele van a tököm a vénaszkennerrel, tele van a tököm a polgárháborúval a Ferencvároson belül, amit többek között maga kirobbantott! Igaz, a másik félnek is elege van ebből, Önnek pedig esze ágában sincs aláírni a fegyverszüneti megállapodást, hogy csak a Ferencváros sikerein lehessen a hangsúly!
Közben pedig engem a háttérben biztos pénzel valaki (Ön szerint), csak engem nem akar megtalálni az a fránya pénz.
Ezért dühöng több (tíz-száz)ezer szurkoló a stadionon kívül, mert biztos politikai szándékuk van, hiszen az ellenzék, vagy Brüsszel, esetleg a norvégok pénzelik őket. Tényleg ennyire ragaszkodnia kell a szkennerhez? Már az embernek olyan érzése van, hogy Önnek van ennek a technológiának a használatához valami anyagi kötődése. Látja? Mi is tudunk hasonló feltételezéseket mondani! (remélem nem tenyereltem bele valami olyanba, ami a háttérben igaz!)

Mint korábban írtam, magánál megfelelőbb elnököt nehezen találhatott volna a Ferencváros. Nem is tudom, hogy a szkenner-helyzet előtti Kubatov Gáborhoz hasonló első embert fog-e találni valaha a Ferencvárosi Torna Club! Tartom ezt a mai napig, hiszen szépen kipofozta a klubot, a létesítményeket, kaptunk új stadiont és még folytathatnám. De ezzel a polgárháborúval jobban lerombolta a szimpátiáját, (mondhatom elk...ta,) mint Gyurcsány Ferenc 2006. őszén! Hozzátehetném még az új csirkét sast.

De hogy visszakanyarodjunk az eredeti témához! Keresem a pénzem! Biztos valaki pénzel engem is a háttérben azért, hogy a vénaszkenner ellen felemeljem a hangomat! Sajnos az összeg nem érkezett meg hozzám. (igaz, már egyesek szerint "Kubatov Gábor is pénzelt engem", abból az összegből se láttam semmit) Ha valaki tud a hollétéről, kérem tájékoztasson! Mert Gáborunk megmondta! Vagy arról is lehetne tájékoztatni engem, hogy milyen politikai szándékaim vannak?! Mert erről sincs semmi fogalmam! Azt se tudtam, hogy politikai pályára készülök!
Esetleg, Gábor! Nem te őrültél bele ebbe a polgárháborúba? Mert én már a megőrülés határán táncolok, még szerencse, hogy a jégkorong-, női foci- és a kézilabda-meccseken nincs ez az idióta rendszer, így még józan vagyok!

1 megjegyzés:

  1. Az igazi szurkolo megy es szurkol s nem rinyal ! Kerdezem En baratom vallalod-e a feleloseget a rendbonto huliganok miatt? Szerintem nem ! Egy dolgot hozza fuznek. A Fradi ezt a stadiont berli vagy is nem magantulajdon. 2-3 rendbontas s Magyarorszag legnepszeru klubja stadion nelkul maradna ,szerintem ez Kubatov Ur nem vallalja ba...JOGOS.

    VálaszTörlés